Nu kör vi !!!

Efter en lång vecka utan att blogga , blir man lite tvungen att göra några inlägg för att visa världen att man lever ! :)
Veckan har varit rolig "minst sagt" :D
MEN ENDÅ JOBBIG!
Vi hade lussebandy i tisdags JÄTTE kul var det när alla "speciellt killarna gick in i det för att klä ut sig" ;)
vi har haft prov efter prov (dels varför jag inte har bloggat så mycket under veckan) :(
Jag har defenetivt varit ute hos min häst med "också en anledning varför det inte blev någon bloggning".
Jag går även i skolkören (Som vanligt varje år ) men i år SUGER VI SKIT ALLTSÅ !!! ÅHHH tror att jag hoppar av kören ett tag och återvänder till våren !!!!!!!!
japp nu så orkar jag inte skriva mer vad jag har gjort så bye bye.
O.B.S. på musik provet fick jag ett högt VG / svagt MVG
på matten svagt VG och på tekniken fick jag VG , samt på franskan ! (nu vet ni det )
Le-X



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0