13,14,15,16 N.


13 N.
Igår var jag ute hos hästen en stund på dagen.
Tog in henne och borstade av henne sadlade mm.
Red ca 1 tim med bommar på marken och 4 koner.
Sofie var ute hos oss med och red Vendela på åkern, såg ut att det gick jätte bra för de.
Efter stallet åkte jag hem och blev snorig, kul! (Not).......
Blev ingen skola på Måndagen där.
14 N.
Ingen skola idag men lite dator/ tv och snack med Becka på kvällen muntrar alltid upp en <3 .
15 N.
Tisdag ska till skolan jippii"""
Blir att H. Ska laga maten då på hemkunskapen, får se hur det går med snuvan med. :)
16 N.
Då fyller mina småbröder år "Hurra" Jag vet inte ens vad de ska få tror jag (hehe)
_________________________________________________________________________
Ursäkta för att jag att jag inte "UPPTATERAR" så ofta! Men jag gört när jag hinner. /All-Xs.
En av katterna står för bilden (Suzzii)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0