En massa skit ;)

Har ju varit sjuk under veckan så jag har ju inte orkat sitta så mycket vid datorn så det jag skriver nu blir som en sammanfattning under veckan.

Söndag 6/11 -11
Kände mig frisk och pigg och tänker gå till skolan imorgon vilar upp mig en sista dag innan skolan igen inget speciellt. åkte till hästen en sväng.

måndag 7/11 -11
Kände mig dålig och hängig men gick till skolan i allafall det vanliga på en måndag info, Engelska och teknik,
när jag kom hem vilade jag mig och drack te "gott".

Tisdag 8/11 -11
gick till skolan men mådde SKIT! inte kul alls satt nästan bara och hängde över skol böckerna, efter skolan åkte jag hem och vilade mig.

Onsdag 9/11 -11
Skoldag  mår lite bättre ändå hängig. hade hemkunskap och skulle laga mat enskilt också gick ju inte så bra eftersom jag inte kunde provsmaka maten efter kryddor!!!!! mår mer dåligare under dan och när jag åker hem åker jag och farmor till gullvingen, där vi får reda på att jag har hög feber och halsfluss igen! får ut medicin som ska ätas i 10 dagar läkaren rekomenderar även att jag inte ska gå till skolan eftersom jag smittar...

Torsdag 10/11 -11
 ingen skola  idag ligger hemma och ser på sagan om ringen hela dagen med te brevid mig .. "gött"

Fredag 11/11 -11    
ingen skola idag ligger i sängen och sover nästan hela dan ......mår lite bättre under kvällen medicinen hjälper  :) tur det. ;) får inte åka till hästen idag eftersom jag helst inte ska gå ut.

Lördag 12/11 -11
Känner mig snart frisk har nästan ingen ork i kroppen men tog mig ut till min lilla totto för att gosa lite :)
Sitter nu här och lyssnar lite på musik, farmor åkte precis och jobba till halv 10 inte kul..  så nu är man  hemma själv en stund. <3 /All-Xs
 det fick bli en bild på Alexander så länge orkar inte leta nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0