Hemskt!

Skulle då ut och rida igår med mikaela, vi hade bestämt en tid vid 4 eftersom jag inte kunde åka innan det.
 Men då är det ju så när vi kommer dit ca 4 så har hon redan ridit....
Jahaa.. tänker jag då eftersom hon ville rida med mig, och de var väl inget mer med det.
Men man blir lite besviken efetersom min häst är riktigt mörkrädd så för min del var det hemskt.
Hade hon då ridit med mig hade hästen inte varit så spänd som hon nu var....
TRÅKIGT!!! men det var bara och sitta upp och försöka att rida henne bra!
 Ibland gick hon fint på tygel ibland studsade hon och ibland skenade hon i väg i galopp...
<3 Haha tur att man är så bra så man inte ramlar av i allafall marken börjar bli väldigt hård ! //All-Xs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0