Sjuk.

Har tyvärr inte kunnat vara inne på datorn under veckan pga läxor och prov.
Hade No prov som gick sådär VG . Sedan franska glosor Alla rätt och sedan hade vi en inlämnings-uppgift i So:n som gick bra med.
I torsdags hade jag utvecklings samtal.... Perfekt bara positivt hon sa att det såg sjukt bra ut (klarade alla mål)+ att Lotta -min lärare sa att jag absolut kommer komma in på gymnasiet. <3 Jippiiiiiiiii. <3
Men det är typiskt henne också att säga att jag inte får jobba sönder mig och att jag ska vila upp mig under lovet! Hmm precis så blir jag sjuk nu med så jag får ju verligen vila upp mig..... UNDER LOVET! // All-Xs
Lite nya bilder på totton kommer nu med.
  
 min sötnows <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0