Härlig söndags kväll med den bästa

Idag så blev det att gå upp tidigt för att åka ut till hästen och rida.
Det gick mycket bra denna gång , vi jobbade mycket på volten och tempo växlingar.
När jag kom hem blev det att STÄDA rummet..... vid ca 15:00 ringde Amanda och frågade om vi kunde ses på kvällen.
Såklart kunde jag sviker aldrig min syster, så Amanda och hennes mamma kom och hämta mig vid maggan vid 16:00.
Vi åkte och hämtade pizza och åkte hem till henne, vi hade as roligt när vi åt pizza och samtidigt kollade på Harry potter när vi började diskutera om hur snape låter så sträng hahahaha..... vi garvade så fort vi såg på han <3
efter pizzan gick vi upp och kollade klart på 13 snart 30 och sedan blev det en prinsessas dagbok 2 med en MASSA godis ;)
Åkte hem ca 21:30 när farfar kom och hämtade mig.

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL SYSTER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0