Svenska foder/granngården

Vaknade hos mamma halv 8 i dag för att åka till farmor, sedan vid 9 bar det iväg till granngården där köpte jag en ny vatten hink, mät-stav till höet och en ny salt/mineralsten. Sedan åkte vi till svenska foder där köpte jag ett nytt hö-nät (Limegrönt), sedan åkte vi ut till hästen och fixade i stallet.
Jag red lite både på åkern och i paddocken ca 40 minuter pga: blåst !!!
Sedan åkte jag och farmor till svenska foder igen för att köpa saker till hö-näten i stallet, men eftersom svenska foder inte hade det så åkte vi till granngården i stället. Sedan bar det iväg hem för att äta och snart ska jag ut till stallet igen för att titta på den nya hästen som kommer idag :D
Bild på hö-nätet (se nedan) även bild på de andra sakerna jag köpte.
  fann tyvärr ingen bild på salt-stenen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0